?

Log in

No account? Create an account
août 2019   01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
* - galaxy

Ain't nuthin but a ghost journal...

Posted on 2005.11.15 at 19:11
Humeur actuelle: restlessrestless
Musique actuelle: ska
OK - name your interest. Are you Emo, Goth, Punk, Ska, Gay/Bi, Artist, Rad, Political, etc. etc. etc.? Do you like cooking? Literature/poetry? Whatever you are, let me know, and I'll put you in one of my preferred friends groups. Maybe all of them. Cuz yer special...

....

Haaaaaaaa.... One of my fav. songs... It's in the beginning "Shaun Of The Dead" - so I immediately liked the movie!....

Ghost Town - Jerry Dammers / Specials

This town, is coming like a ghost town
All the clubs have been closed down
This place, is coming like a ghost town
Bands won't play no more
too much fighting on the dance floor

Do you remember the good old days before the ghost town?
We danced and sang, and the music played in a de boomtown

This town, is coming like a ghost town
Why must the youth fight against themselves?
Government leaving the youth on the shelf
This place, is coming like a ghost town
No job to be found in this country
Can't go on no more
The people getting angry

This town, is coming like a ghost town
This town, is coming like a ghost town
This town, is coming like a ghost town
This town, is coming like a ghost town


http://www.superfinerecords.com/Specials_25th.htm

http://www.thespecials.com/index.php?f=p&pid=2

Comments:


sara
saraara at 2005-11-16 01:51 (UTC) (Lien)
%@)($&!@(*!@*~_@(~!

thats my interest. :P
where hypotheses come to die
madman101 at 2005-11-16 01:56 (UTC) (Lien)
We have so much in common!
gillashl at 2005-11-16 01:53 (UTC) (Lien)

la la la

I want to be in all the groups!!!!!!!

Because? Because I just want to!!!!

Yep! Uh-huh!
where hypotheses come to die
madman101 at 2005-11-16 01:57 (UTC) (Lien)

Re: la la la

What d'ya s'pose Ashley? Just what d'ya s'pose?
gillashl at 2005-11-16 02:03 (UTC) (Lien)

Re: la la la

I s'pose that I am in fact in the "special" group. That's what I be s'posing!

But...ya know...uno!
where hypotheses come to die
madman101 at 2005-11-16 02:16 (UTC) (Lien)

Re: la la la

You dunno - my most special group is called, "Glasses, hats and shoes" - then there some other ones. uno...
gillashl at 2005-11-16 02:27 (UTC) (Lien)

Re: la la la

YAY!!!!

That's like the perfect group for me! Yes it is!
where hypotheses come to die
madman101 at 2005-11-16 03:57 (UTC) (Lien)

Re: la la la

No no no - you are the PERFECT FRIEND for it!
gillashl at 2005-11-16 04:08 (UTC) (Lien)

Re: la la la

Thanks B!

:D
where hypotheses come to die
madman101 at 2005-11-16 04:31 (UTC) (Lien)

Re: la la la

Loves that tongue.
gillashl at 2005-11-16 04:36 (UTC) (Lien)

Re: la la la

I know you do....
where hypotheses come to die
madman101 at 2005-11-16 04:51 (UTC) (Lien)

Re: la la la

..... (I won't say it....) .....
A Wannabe Drug Addict
iamabraxas at 2005-11-16 01:58 (UTC) (Lien)
Someone's sexual orientation shouldn't be a category, jerkwad! Just because I'm bi doesn't mean it's this whole other topic like emo. If you do that, then at least have a hetero group! Damn!

Put me in the group of Porn/Hentai/Sex or something to that extent. Perhaps- nymphophiliacs or what have you.
But you'll probably put me in "Loser Irish People" group lol.
where hypotheses come to die
madman101 at 2005-11-16 02:11 (UTC) (Lien)
I WAS thinking of having a Celtic group. But - yo - I'm not categorising, becuase some people can belong to dif groups - all depends on what they're interested in doing. No biggie. I was thinking of having either a hetero group or a homophobic lame-ass group. A work in progress...

I should make a sexy/Irish group - cuz I think those things always go togther - like they're the same thing...
A Wannabe Drug Addict
iamabraxas at 2005-11-16 02:00 (UTC) (Lien)
omg nymphomaniacs****
where hypotheses come to die
madman101 at 2005-11-16 02:13 (UTC) (Lien)
Well - then all my friends would prolly be there.
Steven
ihaveadream at 2005-11-16 09:46 (UTC) (Lien)
Hmm, apart from being slightly political, I don't really fir into those groups, because I'm just me!
where hypotheses come to die
madman101 at 2005-11-16 10:30 (UTC) (Lien)
Hey - it's a good thing to be just you! That's what we want around here! But you can join any group if you have an interest in those areas. It doean't mean much really, just in case I have special posts sometimes. And one girl belongs to ALL the groups, so - she's just her. And if you choose not to, then I like that too. :)
Previous Entry  Next Entry